FAQ

Oftest stillede spørgsmål

Herunder kan du få svar på de mest gængse spørgsmål vores kunder plejer at have.

Hvis du stadig er i tvivl om noget, så kan du altid kontakte os på tlf.: 70 60 55 90 mandag til fredag 10-18 og lørdag 10-16, eller på mail info@telerepair.dk

Hvor lang tid tager en reparation typisk?

Vi reparerer 95% af alle enheder inden for 25 minutter. Hvis det er tale om en større reparation f.eks. ved vandskade eller lodning på bundkort, går der mere end 30 minutter. Men aldrig mere end 48 timer ! Vi tilbyder til gengæld en gratis lånetelefon 🙂

Find vores butikker her eller tjek vores priser ud på reparation her

Er tidsbestilling nødvendig?

Køber i min brugte/ødelagte mobil?

3 gode grunde til at vælge Telerepair

Er det originale reservedele I bruger?

Hvad er forkellen på OEM og originale skærme?

Hvad er forskellen på en Grade A skærm og en original?

Er der garanti på min reparation?

Hvorfor skal i bruge min kode når jeg indleverer min enhed?

Har jeg mulighed for en lånetelefon

Vil mit indhold gå tabt ved en reparation

Hvad er et autoriseret værksted?

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Kan man hvis man er erhvervsdrivende få ekstra gode priser?

Kan jeg afdrage min reparation?

Min iPhone vil ikke tænde - Hvad gør jeg?